اگر به دنبال پیشرفت در کسب و کار خود هستی این مطلب رو بخون
نوشته شده توسط : setare

فضای مجازی

این روز ها تمامی کسب و کار ها نیاز به ممبر تلگرام دارند، چرا؟ چون یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش اعتبار در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی داشتن صفحات و کانال‌های تلگرامی با ممبر زیاد است از این رو تیم زوبیکا با ارائه راه‌ها و سرویس‌های بسیار کاربردی برای افزایش ممبر تلگرام این موضوع را برای کسب و کار ها بسیار ساده کرده است.

 

بخشی از سرویس‌هایی که زوبیکا  ارائه می‌کند می‌توان به ممبر فیک تلگرام و ممبر واقعی و بازدید تلگرام اشاره کرد که تمامی این سرویس‌ها هم برای کانال تلگرام و هم برای گروه تلگرام ارائه می‌شود، البته تیم ما علاوه بر سرویس‌هایی که اعلام کردیم، سرویس ویژه افزایش رای تلگرام دارد که به واسطه‌ی این سرویس می‌توانید به راحتی در نظرسنجی‌های تلگرامی پیروز شوید.

 

چرا باید ممبر تلگرام بخریم

افزایش ممبر تلگرام می‌تواند با توجه به نوع کسب و کار و بیزینس متفاوت باشد ولی عمده دلیل این کار، افزایش فروش برای کسب و کار ها و افزایش درامد برای کانال‌های محتوا محور مثل کانال‌های خبری، کانال‌های تفریحی و… است. بگذارید با یک مثال این موضوع را برای‌تان ساده‌سازی کنم، فکر کنید که کانال تلگرامی پوشاک دارید، اعضای فعلی کانال‌تان ۲۰۰ نفر است، اگر یک مشتری وارد کانال شما شود و حتی از نوع پوشاکی که شما ارائه می‌کنید هم خوشش بیاید اما خرید نکند، به نظر شما یکی از دلایلی که این مشتری از شما خرید نکرد، چه چیزی می‌تواند باشد؟

 

با توجه به تحقیقاتی که روی کانال‌های مختلف انجام داده‌ایم از عمده دلایل این موضوع، عدم داشتن ممبر کافی و بازدید کافی کانال است! جالب است نه؟ وقتی که تعداد ممبر کانال بالاتر می‌رود و به تناسب آن بازدید هم افزایش میابد، کاربران بیشتری به آن کانال اعتماد می‌کنند و این موضوع بیشتر بار روانی دارد و مشتری به صورت ناخوداگاه در ذهنش این موضوع نقش می‌بندد که این کانال تعداد ممبر بالایی دارد و مشتریان زیادی این برند را دنبال می‌کنند پس قابل اعتماد است.

 

ثبت سفارش و خرید ممبر اجباری 

در این مطلب قصد داریم روشهای خرید ممبر اجباری و انواع آن را که می‌توان به کانال افزود به اختصار حضورتان معرفی نماییم.در ادامه با ما همراه باشید. ممبرادد اجباری به دسته ای از عضو گیری کانالهای تلگرامی اطلاق میشود که درآن ممبر(عضو) به صورت اجباری و بدون اختیار از طریق تلگرام های غیر رسمی به گروه افزوده می شود . ممبر ها در این روش کاملا واقعی هستند و به ۳ روش معمولی ، سایلنت و هیدن به کانال افزوده میشوند که درادامه مطلب به اختصار آنان را حضورتان معرفی مینماییم ؛

 

معمولی

در این روش خرید ممبر اجباری ممبرها به صورت عادی و صدا دار به گروه افزوده میشوند وپس از افزوده شدن به کانال برای افراد(ممبرها) اعلانی تحت عنوان شما عضو کانال شدید ارسال میگردد . با توجه به نحوه اضافه شدن به کانال در این روش ، ریزش (خروج اعضا) بالا خواهد بود و معمولا تا ۷۰ درصد ریزش را شاهد خواهیم بود .

سایلنت

ادد اجباری به روش سایلنت دقیقا به مانند ادد اجباری معمولی است با این تفاوت که در این روش پس از افزوده شدن ممبر به کانال بر خلاف ادد اجباری معمولی اعلان شما عضو کانال شدید برای شخص ارسال نمیگردد و پست گذاری نیز به صورت سایلنت و بدون صدا انجام میپذیرد.

هیدن

در افزایش ممبربه روش هیدن برخلاف ادد اجباری معمولی نه تنها اعلان شما عضو کانال شدید ارسال نمیگردد بلکه کانال مورد نظر نیز برای کاربر(ممبر افزوده شده) مخفی میشود و کاربر از حضور آن مطلع نمیگردد. نکته قابل ذکر این است که با توجه به نحوه افزوده شدن ممبر در این روش، ریزش (خروج اعضا) بسیار پایین خواهد بود

توصیه : اگر قصد دارید تعداد ممبرها را در کانال افزایش دهید و ریزش کمی را شاهد باشید بهترین گزینه برای شما روش هیدن است .

 

چرا ممبر بخریم

پاسخ این سوال که چرا باید برای کانال یا گروه خود ممبر بخریم بسیار واضح و آشکار است. اکثر افرادی که اقدام به ایجاد کانال تلگرام می کنند قصد ایجاد یک کسب و کار اینترنتی را دارند، اما چگونه می توانیم از تلگرام و کانال خود درآمد داشته باشیم؟ پیش نیاز پاسخ به این سوال این است که چقدر ممبر با عضو داریم. معمولاً در ابتدای راه ،افزایش ممبر تلگرام کاری بسیار سخت و زمان گیر خواهد بود و تا زمانی که تعداد بالایی ممبر نداشته باشید نباید انتظار رشد و درآمد از کانال یا گروه خود را داشته باشید.





:: برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , خرید ممبر واقعی تلگرام , خرید ممبر تلگرام کانال , خرید ممبر فیک تلگرام , خرید عضو تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: